8 Temmuz 2010 Perşembe

Miroslav Raduljica kesin olarak Efes Pilsen'de.


       Raduljica ile 5 yıllık bir anlaşma yapıldı haberi geldi NTVspor'dan. Resmi açıklama halen yok ama NTV diyorsa doğrudur diyip bu haberi vermek istedim. Habere göre 2015 yılına kadar anlaşılmış genç oyuncuyla...
Bence müthiş bir transfer. Hem sert, hem akıllı, hem de genç bir pivot Raduljica. Daha önce kendisinden bahsetmiştim bir yazımda ama tekrar değerlendirmek istedim kendisinin Efes Pilsen'e transferini. Efes Pilsen, Raduljica'yı alarak benim yıllardır umduğum gençleştirme operasyonuna başlamış oldu kanımca. Hemen bu sene olması çok zor bu operasyonun ancak yapılan 5 yıllık anlaşma beni bu yönde çok umutlandırdı.
     Artık şimdi sıra altyapımızdan yetişen Cenk Akyol, Melih Mahmutoğlu, Duşan Cantekin gibi oyuncuları kazanmaya geldi. 92 doğumlu potansiyelli oyuncularımız da var sırada. Hatta 94 doğumlu süper yeteneklerimiz var. Efes Pilsen'in şu an basketbol piyasasına sunduğu çok değerli isimler de var. Engin Atsür, Barış Ermiş, Serhat Çetin gibi.. Değerli yabancılar etrafında bu genç oyuncuları toplayarak önümüzdeki yıllarda özlediğimiz eski Efes Pilsen'i yeniden izleyebiliriz diye düşünüyorum. Örneğin Raduljica'nın yanında önümüzdeki yıl 3 yıllık bir Velickoviç transferi yapılırsa çok güzel şeyler olabilir diye düşünüyorum.
       Tabii basketbol da dünya gibi değişiyor. Artık oyuncular, isimler maç kazandırmaya yetmiyor. Partizan'ın neler yaptığını görüyoruz son yıllarda... Bir sezon öncesinin sayı kralının şimdi hücumda ne kadar zorlandığına da bu sene şahit olduk. Umarım doğru adımlar atılır ve özlediğimiz Efes Pilsen geri gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder