2 Eylül 2010 Perşembe

Başbakandan dansçı kızlara veto


Demokrasi üstadı sayın Başbakan, gittiği yeri kurutmaya devam ediyor. Dünyanın her yerinde gösteriler sunan ve ülkemizde düzenlenen Dünya Şampiyonasında da Ankara'da molalara ve devre aralarına renk katan Red Foxes dans ekibi sadece tek bir maçta sahada gözükmedi. O da saygı değer büyük Türk Demokrasi ustası RTE'nin tribünde olduğu Türkiye-Rusya maçıydı...

Birkaç basketbol sitesinde yer aldı bu haber ama diğer basın yayın organları pek sallamadılar bu haberi. Fakat ben çok ama çok sallıyorum bu olayı...

Tabii yaa, ramazan ayında olduğumuzu unutmuşum. Tüh be.. Şimdi Ankaralıların orucu bozulacak değil mi o kızlar dans edince? Ha bir de baş örtülü kızların özgürlüğü, demokrasinin amaç mı araç mı olması sorunsalları vardı değil mi? Çok şükür çok şükür dansçı kızları Onun gözleri görmedi de mükemmelliği bozulmadı. Zaten o görmek istemiyorsa diğer 10000 kişinin, Rusya'dan maça gelen izleyicilerin isteklerinin ne önemi var...

Midemi o kadar çok bulandırıyor ki bu olaylar burada kusmak istiyorum. Ve kusarak ortaya yazıyorum: Sizden, sizin gibilerden, sizin sayenizde oluşan insan demeye utandığım yaşam formlarından nefret ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder