28 Ağustos 2010 Cumartesi

Türkiye - Fildişi Sahili: 86-47


2. ve 3. periyotlarda Tanjeviç beni delirtse de son periyottaki son derece olumlu oyunumuz sayesinde çok güzel bir skorla bitirdik Fildişi Sahili maçını. Maç içinde Hidayet, Kerem Gönlüm, Oğuz, Semih dörtlüsüyle oynadığımız bir bölüm vardı ki basketbol adına bildiğim her şeyi unutuyordum. Kafayı yiyordum.
Ömer Aşık'ın Lamizana'dan arka arkaya blokları yemesi ve yaptığı çok yanlış teke tek hücum seçimleri beni biraz hayal kırıklığına uzattı. Her ortamda onun bitiriciliğini göklere çıkaran birisi olarak üzüldüm doğrusu bu akşamki oyununu görünce...
Sinan'ın 16 dakikada 8sayı, 4ribo, 4asist, 5 top çalma ve 1 blokluk oyunu çok sevindirici.. 
Bugün dinlendirilmek amacıyla Kerem Tunçeri sadece 12 dakikada oynadı ve o sahadayken milli takımımızın çok daha iyi oynadığı yine hemen fark edildi. Önümüzdeki zor maçlarda kesinlikle 25-30 dk sahada kalmalı Kerem Tunçeri. Ömer Onan ve Ersan İlyasova için de aynı şeyler geçerli. Ersan İlyasova'yı izlemek büyük keyif.
Ender Arslan yine saç baş yoldurdu futbol tabiriyle söylemek gerekirse :) Of be Ender...

Milli Takım, Tanjeviç'e rağmen iyi işler yapabilir. Buna inanmak istiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder