21 Haziran 2010 Pazartesi

Miroslav Raduljica kimdir?


2008 U-20 Ümitler Avrupa Şampiyonası en değerli oyuncusu Miroslav Raduljica ile büyük ölçüde anlaştı Efes Pilsen. Büyük ölçüde diyorum çünkü resmi sitede henüz yayınlanmadı bu haber...
Ümitler Avrupa Şampiyonasından bahsetmemin sebebi; 2006'da Ersan'ın 2007'de de Milos Teodosiç'in bu ödülü aldığını belirtmekte yarar olduğudur... Ben geçen sene Avrupa Şampiyonası' nda izlemiştim O'nu ve hemen default yorumumu yapmıştım:) "Bu adam büyük yıldız olacak." Böyle yorum yaptığım adamların üçte ikisi hakkaten süper yıldız oluyorlar. Naked Man yasası gibi oldu ama gerçekten öyle... Zaten oyuncular kendilerini gösteriyor. O yüzden çok ahım şahım bir yorum değil bu yaptığım...
Neyse gelelim Raduljica'nın Efes Pilsen'e faydalarına.. Öncelikle Çok daha sert ve çok çok daha zinde bir takım olacağız... Ribaund gücümüzün artacağını da umuyorum. Maç sonlarını daha iyi, daha diri oynayabilecek bir uzuna kavuşmuş olacağız...
Son olarak da fazla abartmadan gelsin kendisini izleyelim diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder