9 Haziran 2010 Çarşamba

A Milli Takım Kadrosu


Milli takımımızın vaziyet planı aşağıdaki gibidir:) İyi bir sonuç için her şeyin yolunda gitmesi şart. Hem havuza düşen bütün topları çekmeliyiz, hem şanslı olmalıyız, hem seyirci baskısını kurmalıyız, hem yüzdeli atmalıyız, hem de çok iyi savunma yaparken 23. saniyede üçlük yememeliyiz. Bunlar gerçekleşirse başarılı oluruz. Çünkü bütün takımlar en güçsüz halleriyle burada olacaklar. Ama biz de an itibariyle çok ama çok kötü bir durumdayız.

Kerem Tunçeri: Sakatlık yaşadı. Turnuvaya iyi bir şekilde yetişebilecek mi göreceğiz.

Ender Arslan: Final serisinin 6. maçında baskı altında nasıl oynadığını gösterdi. İlk tur maçlarında iyi oynayacaktır ama gerisi için bir fayda beklemiyorum.

Engin Atsür: Hep güvendiğim isim. Bu adama hakkettiği değeri vermiyorlar.

Ömer Onan: Sert savunmasına faul çalınmadığı sürece etkili bir oyuncu.

Evren Büker: Kesinlikle ilk 12de olmalı.

Sinan Güler: Ergin Ataman bu sezonunu harcadı.

Hidayet Türkoğlu: 2009 vs. 2010....

Cenk Akyol: Sezonu en iyi geçirenlerden. 87 kuşağının hayal kırıklığı...

Ersan İlyasova: En iyi oyuncumuz an itibariyle. Her daim güveniniz.

Kerem Gönlüm: 1 sezon oynamadı. Durumunu bilemiyorum.

Cevher Özer: İyi bir sezon geçirdi. Ama üst düzeyde değil diye düşünüyorum.

Ömer Aşık: Yarım sezon oynamadı. Kerem Tunçeri'yle mükemmel bir uyum içindeydiler. Gasol, Gortat, Lavrinoviçs, Mozgov, Bourisis, Kristiç gibi uzunlar karşısında neler yapabildiğini gördük. Ben olsam onun yerinde bu dönemi sadece kondisyon ve serbest atış çalışarak geçirirdim. Kesinlikle son yıllardaki en iyi pivotumuz.

Oğuz Savaş: Formu düşük. Blok tehdidi yok, ribaund katkısı zayıf. Gasper Vidmar bile kendini nasıl geliştirdi. Daha da diyecek bir şey yok.

Semih Erden: Ribaund ve savunma katkısı yüksek.

Fatih Solak: !?!?!? Ağlamak istiyorum sayın seyirciler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder